خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ:

مسئولین باید بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند 

کبودراهنگ-فرماندار کبودراهنگ با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه نقشه راهی است که مسئولین باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند  تا با افتخار و سربلندی نظام را حفظ و به جایگاه شایسته آن برسانیم.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۲۵
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

مسئولین باید بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت اله مهدوی در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات شهرستان نهاوند که با حضور رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در فرمانداری نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: ما انقلاب کردیم و تا آخرین نفس هم پای این انقلاب خواهیم ایستاد.

وی گفت: آنچه امروز برای همگی اهمیت دارد حفظ وحدت و ارزش‌های نظام و دفاع از مقام ولایت و حکومت اسلامی و خدمت صادقانه به مردم است.

فرماندار کبودراهنگ بیان کرد: ما مفتخر هسستیم که به عنوان سرباز زیر پرچم ولایت با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در زمان دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در کشور ایران اسلامی خدمتگزار مردم عزیز هستیم.

وی گفت: باید در زیر پرچم ولایت کار جهادی و انقلابی انجام دهیم و آن را در عمل نشان دهیم و بی‌منت و شبانه روز به خاطر رضای خدا کار کنیم.

مهدوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه در واقع نقشه راهی است که مسئولین باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند  تا با افتخار و سربلندی نظام را حفظ و به جایگاه شایسته آن برسانیم.

وی اظهار داشت: بسیج از بدو ظهورش منشأ خیرات برای کشور بوده و در دفاع مقدس بسیجیان افتخار آفریدند و امروز نیز در مبارزه با کرونا حماسه‌های ماندگاری را خلق کردند.

فرماندار کبودراهنگ عنوان کرد: الگوی ما در خدمتگزاری در  دولت باید شهیدان رجایی و باهنر و در قوه قضاییه شهید دکتر بهشتی و در قوه مقننه آیت اله مدرس باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات